Yläviistosta sisäkalusto näyttää tältä. Siihen jäi mukavasti kolonen läppärille. Pohjalle laitoin hieman pehmustetta tärinöitä eliminoimaan.Väliseinä alhaalla on irtonainen. Kiskot ovat Starkista peräisin olevaa verhotankoa. Pistorasiat ovat muuten Motonetista. Sieltä löytyi sopivan neliskanttisen mallisia.
Sivulta näkyy kokonaisuus kahvoineen ja pyörineen.Pieni musta reikä on sormea varten: sieltä löytyy johdon takaisinkelausvipu. Kahvan saa lukittua kahteen asentoon eli suoraan ylös tai näin viistoon. Näiden helojen kanssa olikin etsiminen. Ikkunahaat, joita runsaasti ruuvipenkissä vasaralla muotoilin, löytyivät K-raudasta, mutta sekä sopivat reikälevyt että hakojen kahvapuolen kiinnityshelat Clas Olsonilta. Taisivat olla jotain veneheloja, sillä ovat ruostumatonta terästä. Tämä onkin hyvä ajatellen mekaanista kulutusta.Huomaa myös, että kärryssä on todellisuudessa 6 pyörää, näetkö kaikki ja keksit miksi nuo pienet osoittavat taaksepäin?
Otin hieman mallia vanhoista autoista tuossa etupyöräpuolella.
Luonnollisesti auto tarvitsee mittariston, jollainen syntyi reikäsahalla. Samalla rakenne keveni ja tukee hyvin itse kärryä. Kärryn sisäpuolella on aika paljon metallia yhdistämässä takaseinän noihin sivjen ylälaitojen tukiin. Muuten vedettäessä takaseinä voisi irrota.
Mittarit on ensin maalattu parilla eri suihkemaalilla syvyysvaikutelman saavuttamiseksi. Tein erikseen sapluunan asteikkoja varten. Tiimarin maalikynällä tein itse asteikot, jotka kuvaavat käyttäjän kaikkia eri ammatteja.Viisarit ovat metallilankaa, joka menee kummastakin päästä läpi rakenteen.
Täytetään kärry, hyvin mahtuu tavarat.
Kahvassa on Motonetista ostettu pehmuste, joka oikeasti kuuluisi auton rattiin. Ja luonnollisesti kärryssä on lukittava kansi vakiovarusteena.
Ja sitten katse eteenpäin: ta-daa!
Nyt voit väsätä omanlaisesi kärryn ja hymyillä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti